BLOGERKA ROKU?!

10:35

Ahoj všichni!
Článek moc moc moc narychlo a bude velmi kraťoučký!
Teď jsem zjistila, že jsem byla nominovaná na blogerku roku s tímto blogem v kategorii LIFE!
Což je neuvěřitelný, protože vím, že jsem dlouho nic nepřidala a teď bych se měla učit tripanosómu spavičnou, protože zítra testík z biologie :-)
Ale hned jak se zítra vrátím ze školy, napíšu vám, co všechno se dělo, zodpovím na otázky a podobně. 
Teď bych vás chtěla poprosit o hlas, který mi pomůže ke splnění mého snu.


Vážím si opravdu každé podpory a nechápu, jak je možný, že jste tak super!
Ještě jednou se omlouvám za nedostatek článků, ale budou, slibuji.

Vím, že jsem byla nominovaná i v kategorii VIDEO, je ale dost možné, že mě přesunou a budu v kategorii COSMO OBJEV, tak uvidíme, jak to dopadne, každopádně vám dám rozhodně vědět :)

Mějte se moc krásně a nezapomeňte hlasovat i v ostatních kategoriích!
Děkuju vám.

You Might Also Like

2 milých komentářů

  1. Anička, tak veľmi ma potešilo, že si sa ozvala aj tu! Máš skvelé články a toto všetko si zaslúžiš a aj omnoho viac :) Vlastne ti chcem poďakovať za to, čo robíš, pretože ma tým veľmi veľmi inšpiruješ. Nebudem klamať, keď napišem, že ty si bola jedna z najväčších inšpirácii a cieľu v zakladaní blogu. Keď sa rýchlo naučíš biológiu (ten predmet rovnako neznášam) a budeš mať čas a chuť, kľudne si obrzi môj blog, alebo prečítaj😇Ešte raz, ďakujem za všetko, pokračuj v tom, čo robíš a veľa šťastia!
    http://dreamermermaidgirl.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  2. Dala bych víc hlasů ale bohužel to nejde :D moc doufám,že to vyhraješ!A kdyby ne,tak pro mě jsi pořád nejlepší youtuberka a blogerka pod sluncem :D Hodně štěstí a síly a hlavně pevný nervy!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Váš nádherný komentář

Like Me On Facebook