WISHLIST - FALL 2015

11:35

Ahoj!
Vítám vás u WISHLISTU na podzim 2015.
Doufám, že na tyto typy článků ještě není pozdě, protože ať se podívám, kam se podívám, vidím Vánoce. V supermarketech prodávají adventní kalendáře, čokoládové Mikuláše a podobné věci.
Možná víte, že já jsem typ, co tyhle srandy podporuje, ale osobně jsem si ještě neužila pravý podzim, takový, jaký má být, proto jsem zatím proti těmto masovým vánočním reklamám.
Momentálně jsem nemocná, což k tomu asi patří? Celé dva měsíce si stěžuji, že jsou všichni doma, nachlazení a jen se koukají na filmy, zatímco já pořád seděla ve škole.
Vím, že to není moc normální si přát být nemocná a taky to vlastně ani nechci, ale den dva ležet doma mi opravdu nevadí.
Když tomu tak teď ale opravdu je, mám akorát špatný pocit z toho, že tam nejsem, i když od středy začínají podzimní prázdniny a spousta škol má ředitelské volno.
Ležím a přemýšlím, co bych tak mohla dělat. Video z akce TENISKOLOGY, na které jsem byla o víkendu a byla mimochodem moc super, i když asi právě outfit, který jsem na ní měla je původcem mého nachlazení, jelikož se skládal pouze z trička a svetříku, ale to vše uvidíte v pátečním videu, ve kterém bude nejen vlog, ale také #OOTD, mám sestříhané.

Díly seriálů, na které se chci podívat jsou jen dva, mi zaberou maximálně hodinku a půl.
Na úklid pokoje mi není zrovna nejlíp a také tam je celkem pořádek.
Při stahování písniček stejně nakonec skončím v té části youtube, kde jste nikdy nebyli a vlastně ani nevíte, co tam děláte a proč vůbec koukáte na 7 let staré videa o tom, jak němečtí kluci skejtují na ulici. (Dávám jen příklad, neříkám, že to dělám :-) Dobře, možná ano)
Filmy, které jsem nikdy neviděla, mě přestanou v půlce bavit, protože na ně ráda koukám s někým. A ty staré mě naopak nebaví vůbec.
A je tu spousta dalších aktivit, které bych mohla zkusit, ale jednoduše jsem moc líná.
A tak vám radši napíšu článek o tom, co bych chtěla.
Docela dobré řešení, ne?
Mám tu pár věcí, které si přeji už delší dobu a většina z nich je hodně "mainstream", tak se omlouvám za lehkou neoriginalitu, ale co si budem, všichni bychom chtěli to stejné.

1) CLOTHES

Jako první z kategorie "oblečení" tu nemám až tak úplně oblečení, ale spíš doplněk.
Je jí kabelka O bag, která je teď velkým hitem hlavně u nás v České republiky.
Originálním výrobcem jsou Italové.




Dále tu mám dvoje boty - tenisky.
Prvními jsou Nike Air Max Lunae909 "Suit & Tie" Velvet Brown.
Kdo mě sledujete na youtube, tak víte, že jsem říkala, že klasické Air Maxy ráda nemám, a tyto jsou dokonce ty klasické, ale díky barvě to ani nepoznáte, takže proto patří do mého wishlistu.



A těmi druhými jsou Adidas Raf Simons - Stan Smith, ty z jarní kolekce 2015.
Sice nevím, s čím bych je kombinovala, prostě se mi líbí.



Když už jsme u těch bot, stojí za zmínku "holinky" (? asi tak tomu budeme říkat) od značky Hunter.
Jedny už mám, sice někde z internetu, ale u hnědých Hunterek byste ani nepoznali, že to jsou "holinky".



Takovou čtvrtou nutností, kterou bohužel nemám, je klasický knit coat, který teď seženete téměř všude, hlavně v obchodech jako je Zara, nebo jeden hezký jsem viděla i v Camaieu.



Poslední věcí z této kategorie jsou klasické turtleneck šaty, v překladu ty na způsob roláku, který mi teda mimochodem vůbec nesluší, ale to už je věc vedlejší. 
Jejich kombinace s koženou bundou je moc pěkná, takže kdybych je někde viděla za natolik přijatelnou cenu, abych si je mohla koupit, i když mi nesluší, tak je beru.



2) COSMETICS

Z kosmetiky tu mám jen pár věcí z nichž první je makeup Match Perfection od Rimmel London.
Já na sobě make-up jako takový měla na sobě v životě snad jen jednou. Vím, že to vyzní divně, ale mám z něj strach. Bojím se, že hned po jednom použití se mi hodně zkazí pleť. A i po tom, kdy jsem ho měla prvně na TENISKOLOGY, tak si myslím, že mám pravdu. Měla jsem na sobě jeden od Dioru, který je mojí mamky, takže tím, že by to byla nějaká nekvalitní kosmetika to asi nebude. 
I přesto bych ale chtěla Match Perfection zkusit, protože si ho chválí a doporučuje hodně lidí, tak uvidíme, jestli se v blízké době odhodlám ke koupi.



Další věcí je hodně profláknuté Colour Tattoo od Maybeline v odstínu Beige-Ing Beauty a Pure Nude, u kterých si upřímně nejsem jistá, zda se u nás prodávají a myslím si, že ne.
Klasiku z českých drogérii jsem také nezkoušela a kdybych měla, tak je to pravděpodobně ta Rose Gold, kterou si plánuji už konečně koupit.



Nesmíme zapomenout na klasické podzimní barvy laků na nehty a mým vysněným je jeden od značky Essie v odstínu Velvet Voyuer


3) ACCESSORIES

Prvním doplňkem jsem se inspirovala u mé kamarádky, která mí vlastní řetízek se svým jménem (Valerie) a vypadá to krásně.
Já mám hodně jednoduché jméno, tak si myslím, že by to taky vypadalo skvěle.



Druhou věcí je Yankee Candle s příchutí Vanilla Bourbon, o které není asi nic, co bych vám psala.



A jako poslední tu mám knížku - 14 000 things to be happy about, kterou jsem našla pouze jako pdf, jenže já preferuji papírovou verzi.




Toole by bylo pro dnešní článek všechno.
Já doufám, že se vám článek alespoň trochu líbil, budu ráda, když mi do komentářů napíšete, co byste vy chtěli tento podzim a mějte se moc hezky, užijte si prázdniny :)

PS: ano, budu vás ještě otravovat, protože když už mám tu možnost, proč ji nevyužít :) Jsou poslední 3 dny na hlasování blogerky roku, tak budu moc ráda za každičký hlas. Moc mě tím podpoříte, pokud nechcete, nemusíte, do ničeho vás nenutím :)
Hlasovat pro mě můžete tady: 






SNAPCHAT : anasulcova


FEEL FREE TO CONTACT ME : anniesulc1999@gmai.com















You Might Also Like

8 milých komentářů

  1. Knížku 14, 000 things to be happy jsem našla i na Martinusu (knižní e-hop) ☺
    Já bych chtěla knížečku Keep it Bright, kterou jsem zatím nenašla v cz nebo na nějakém dobrém e-shopu :(
    PS: Hezký zbytek prázdnin ��

    OdpovědětVymazat
  2. 14,000 TTBH mají normálně v Luxoru na Václaváku:-)

    OdpovědětVymazat
  3. jo tmavy lak,bez toho to proste nejde.
    www.pimpleworld.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Skvělý wishlist! Adidasky vypadají super!

    OdpovědětVymazat
  5. O Bag je na mém seznamu přání hodně dlouho a ty Nike jsou fakt pěkný!
    Pokud jde o knížku 14 000 things to be happy about, také ji mám v pdf, ale stejně jako ty bych chtěla sehnat papírovou verzi:)
    Pěkný článek:)
    http://of-goldbook.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  6. po Hunter-kách pokukujem už dlho :) pekný wishlist :)

    OdpovědětVymazat
  7. Hezké věci, tak snad se vám to splnilo a wishlist jste si mohla odfajfkovat. :) Já si momentálně přeju zásobu merino vlny na pletení. :) Začala jsem plést, což mě naučila kdysi babička. A teď jsem si řekla, že to znovu obnovím, tuhle zkušenost, a zkusím si něco sama udělat. A tak jsem začala a docela mě to baví. :) Jen ta vlna není nic levného. :D

    OdpovědětVymazat
  8. Taky bych si chtěl udělat radost nějakými blbostmi z Wishe, ale nějak na to není chuť a hlavně peníze. Odešel jsem z práce a původní domluvené zaměstnání nevyšlo tak, jak jsem si představoval, tak jsem už druhý týden doma. :( A peníze se samozřejmě samy nenajdou. A hlavně jsem zvyklý a chci dělat! Jenže práce prostě není. :(

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Váš nádherný komentář

Like Me On Facebook