ZÁŘÍ - strasti a radosti

6:26

Pozdravila bych vás "ahoj všichni", ale nemám žádnou osnovu, nic, co bych vám vlastně chtěla napsat.
Ve škole jsem si připravila 10 témat, o kterých bych se s vámi dnes chtěla bavit, ale proč psát něco podle určité osnovy, vědět, že musíte něco splnit, když to můžete psát od srdce?
Docházejí mi slova a mé prsty na klávesnici bubnují, nevědí, co mají psát.
Hrozně ráda bych tu s vámi probrala všechno, co se stalo v září vysvětlit vám pár věcí, ale bojím se, že vás to nebude zajímat.
Proto vám tu napíšu něco o nejistotě.

V poslední době jsem se potýkala se situacemi, se kterými jsem si vždy uměla poradit. Pomáhala jsem ostatním řešit jejich problémy, ale zároveň se přestala soustředit na sebe. Září byl pro mě jeden z nejlepších měsíců, které jsem prožila, a tak ze všeho toho nadšení jsem se úplně podrobila druhým. Vlastně i teď bych se měla učit na testy, ale píšu vám.
Jsem nejistá. Bojím se zklamání a vyjádření se. Bojím se ignorování. Možná zrovna proto, že jsem byla v situaci, kdy osoba, za kterou byste dali ruku do ohně, si o vás myslí, že jste jí ukradená a patřičně se k vám chová.
Vím, že tyto řádky nedávají smysl, a že je nejspíš ani nepochopíte. Vím, že článek po 2 měsících by měl být plný vysvětlení, ale já vám potřebuji psát od srdce a být sama sebou.
Možná si z toho odnesete ponaučení. Prosím. Buďte sami sebou. Ne proto, že byste měli, ale když budete předstírat, že jste někdo jiný, nemůže vám to nikdy vydržet navždy. A najednou se projeví vaše pravé já. Váš život se sesype jako domeček z karet a vy můžete začít úplně nanovo.
Nic po vás nechci. Jen to, že až nebudete vědět co dělat, neřiďte se mozkem, ale tím, co cítíte a v tu danou chvíli chcete. Nemějte výčitky.

Myslím, že teď jsem vás tak zmátla, že pokud toto pořád čtete, tak vás obdivuji za to, že jste vydrželi.
Asi bych se měla vrátit k té mé "školní" osnově a napsat vám, jaké zážitky z toho září mám.

Hned první týden jsem byla na afterparty Prague Fashion Weeku s mojí kamarádkou Ninou. A zjistila jsem, že mezi tyto lidi naprosto nezapadám. Nevím, jaká je nejnovější verze kabelky od Prady. Nevím, kdo je to Raf Simons.
Nevyznám se v tom a nestydím se za to.
I přesto to byla skvělá akce, už jen proto, že jsem se snad poprvé za svůj život vrátila v neděli, vlastně v pondělí, v jednu hodinu ráno, když další den byla škola. Vůbec jsem nebyla unavená :-)

Možná se ptáte "a co kamarádi?"
Pořád nevím, komu věřit a pořád si nejsem jistá, zdali mě mají rádi tak moc jako já je, ale ano. Jsou tu lidi, se kterými trávím čas ráda. Jsou tu a já si jich moc vážím. Měla bych jim to dávat víc najevo, protože někteří mí kamarádi jsou úžasní. I přes mé nálady jsou tady pro mě a za to jim patří můj obdiv.
Trávila jest také čas s rodinou a někdy je prostě fajn zajít si do kavárny promluvit si s někým, kdo už má zkušenosti a může vám i poradit.
Myslete na své příbuzné, protože jsou nenahraditelní!


Pokud máte pocit, že některé z vašich přátel nedoceňujete, jděte a napište jim, jak moc je máte rádi. Vykouzlíte jím úsměv na tváři a těch není nikdy dost.

"Ty jsi byla na Cinetube?"
Ano, byla jsem. S Natálkou Novotnou, možná ji někteří vás znají z youtube.
Samozřejmě jsem nebyla jako host, a proto jsem se byla jen podívat, jak to funguje, na vystoupení Jonáše a vlastně prožít hezký den.
MOC DĚKUJI VÁM VŠEM, kteří jste za mnou přišli a nestyděli se poprosit o fotku. Věřte mi, že já jsem z toho nervózní víc než vy. Chci na všechny udělat dobrý dojem a to je mnohdy těžké.
Další podobnou akci, na kterou se plánuji jet podívat je lednové 4FANS, kde vás určitě ráda uvidím a snad si s vámi i popovídám.



Moc mě nenapadá co dál bych vám tu psala.

Vrátím se tedy k Blogerce roku a trochu vám osvětlím situaci.
Nečekala jsem, že bych vůbec mohla být nominovaná, natož být dokonce ve dvou kategoriích.
První kategorií je LIFE, kde jsem s tímto blogem. 
To je pro mě opravdu překvapení, protože jsem to nikde nepsala a vy jste mě stejně nominovali!
Jsem si vědoma toho, že jsem na blog hodně dlouho nic nepřidala, ale zabývala jsem se točením videí a nebyla si jistá, zda vás tohle pořád baví. 
Zjistila jsem, že zjevně ano, tak proč v tom nepokračovat?
Za to vám patří jedno obrovské DÍK a dodatek, že mi plníte můj sen.
Ale přece jenom, blog už mám hodně dlouho a některé vaše komentáře, že si to nezasloužím, mě mrzí. Vím, že je spoustu slečen, které se tím i živí a já teď měla pauzu, ale předtím jsem se tomu věnovala aktivně, tak nevím, proč ty urážky.
To máte jako kdybych přestala psát od ledna a začala zase v březnu. Jen s tím rozdílem, že v tu dobu zrvona žádná blogerka roku nebyla a teď je, tak to prosím pochopte.
Nechci vyhrát, protože vím, že na to nemám. Ale neuvěřitelně si přeji být na tom večeru.
Nechci vás prosit o hlasy, protože to je čistě vaše volba, ale kdybyste mě podpořili, uděláte mi obrovskou radost.

HLASOVAT MŮŽETE ZDE 


Dále jsem byla nominovaná v kategorii VIDEO, kde rovněž vím, že šance je nulová. Nemůžu konkurovat slečnám, které tím žijí a natáčí roky.
Já točím 3 měsíce a i tak už vás, co mě sledují, je přes 7 000.
Proto moc nechápu, proč nejsem v kategorii COSMO OBJEV, ale to nevadí.
Pokud byste mě i tam chtěli podpořit. Dám vám sem opět odkaz.

HLASOVAT MŮŽETE ZDE 


A na konci měsíce jsem byla na chalupě a v Drážďanech.
Na mém youtube kanále jsem mohli vidět LOOKBOOK 


A tento pátek vyjde kratší vlog :)



Je moc věcí, za které bych vám chtěla poděkovat, ale to bychom tu byli dlouho, a tak vám jen říkám, že si moc vážím vaší podpory.
Máte-li jakýkoliv problém, se kterým si nevíte rady, napište mi. Budu se snažit vám pomoci.
Můžete mi napsat na mou facebookovou stránku, na twitter, instagram, kamkoliv.
Všechny odkazy máte stejně vždy na konci článku.
Chci abyste věděli, že jsem tu pro vás.
S jakýmkoli problémem. Nebojte se mi napsat. Pokud vám hned neodepíšu, nezlobte se. Taky se musím učit a dělat všechny tyhle blbosti. Ale budu se snažit, opravdu.

Pro dnešek by to bylo vše.
Napište mi do komentářů, jestli byste chtěli další články, protože nevím, jestli má cenu je psát.
Mám vás moc ráda. Opravdu.
Mějte se hezky, zvládněte školu a netrapte se, protože za to vám nikdo a nic nestojí.


SONG OF THE DAY - Nothing Like Us






SNAPCHAT : anasulcova


FEEL FREE TO CONTACT ME : anniesulc1999@gmail.com

You Might Also Like

11 milých komentářů

  1. Úžasný článek! Úplně te chápu...taky často nevím, komu můžu věřit a komu ne. Většinou to dopadne tak, ze zjistím, že můžu věřit jen sama sobě a mamce. Na party nechodím, ani to nemam zapotřebí..ale tak aspoň sis zkusila, jake to je. Já nikdy na žádné party nebyla...přiznám se, že bych chtěla jít. Tohle je asi trochu zmateny komentář, ale snad nevadí...hodně štěstí, ať už YouTubem, blogem či ve škole :)

    OdpovědětVymazat
  2. Já zbožňuju tvůj blog už strašně dlouho a určitě si zasloužíš užít si tam aspoň ten večer, tak hodně štěstí♡

    OdpovědětVymazat
  3. Tento článek se ti vážně moc povedl :) Upřímně, zlepšil mi náladu.. píšeš stručně, ale vždy s nějakou myšlenkou. Tvůj blog i tvé články jsou velice čtivé a já osobně sem každý den chodím a kontroluji, jestli jsi náhodou nepostla nový článek. :)
    Určitě pokračuj, blog je vlastně to, proč si tě veliká spousta lidí oblíbila a našla si k tobě určitým způsobem cestu :)

    OdpovědětVymazat
  4. Drž sa Anička!!

    http://dreamermermaidgirl.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  5. Drž sa Anička!!

    http://dreamermermaidgirl.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  6. Nehci aby to znělo jako nejaký klišé,ale tvůj blog nesleduju, valstně tu jsem jenom diky twittru (juchu) . A vazne jsem ted uprimne prekvapena,jak moc se mi tenhle clanek libil. Myslim ze to mas v hlavne dobre usporadany (dalsi typicka hlaska,ale proste nevim jak jinak to popsat:D).
    Jednoduse peknej clanek, a jestli se rozhodnes napsat dalsi rada si ho prectu:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hahaa, tak aspoň to sdílení na twitter pomohlo :D
      Děkuju moc :)

      Vymazat
  7. Já jsem si třeba loňské září užil. Naplánovali jsme si s přítelkyní dovolenou až po sezóně a našim cílem byly chatky Máchovo jezero. Po resortech u moře taky fajn změna. :) A byli jsme fakt rádi. Počasí nám přálo a navíc jsme se na podzimní lockdown cítili čerství a plní energie z pěkné dovolené. :)

    OdpovědětVymazat
  8. Strasti a radosti? Snad nebude tak zle. :) Já se třeba na letošní září těším, i když vím, že není moc důvod. Manžel mi ale slíbil rekonstrukci interiéru. A to ještě neví, že už si trochu píšu s jednou firmou, která mi dává tipy a rady a nejspíš přijede i k nám domů, aby to všechno viděla na vlastní oči. Ten bude koukat! :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Váš nádherný komentář

Like Me On Facebook