CZECH BLOG AWARDS 2015

8:54

Ahooooj!
Vítám vás všechny u nového článku, který bude podle mě velmi zajímavý, protože se týká udílení cen blogerky a blogera roku 2015, které se konalo 24.11. v hudebním divadle Karlín.
Taktéž uvidíte video, které výjde pravděpodobně v sobotu a je tam i takové menší GRWM :)
Na celém večeru jsem byla díky Carrie, která mě vzala jako doprovod. Seznámila jsem se spoustou zajímavých lidí a za to jsem nesmírně šťastná. Bohužel mě nejvíce zklamali ti, které už jsem znala.
Z celého večera mám strašně smíšené pocity. Vůbec nevím, jestli se mám radovat a nebo být v šoku, i když právě asi šok bude to nejvýstižnější slovo.

Nevím, zda jste už viděli výsledky, ale pro případ, že ne, vám je sem napíšu.


  • Videobloger: Hoggy
  • Videoblogerka: Shopaholic Nicol
  • Food: Kitchenette
  • Fashion: A Cup of Style
  • Life: Tereza In Oslo
  • Beauty: PetraLovelyHair
  • Objev roku: My Cooking Diary
  • Bloger roku: Deníček moderního fotra
Můj názor si o tom všem raději nechám pro sebe, protože nechci nikoho urazit, ani se nikoho jakkoli dotknout, ale s výsledkama jsem spokojená. Vítězům moc gratuluji a jenom doufám, že jejich tvorba nebude upadat, protože to by mě mrzelo nejvíce.
Pokud máte na srdíčku něco, co byste mi k tomuto chtěli napsat, určitě máte místo v komentářích, moc by mě zajímalo co si o tom myslíte.



A teď k samotnému večeru.
Celá akce začala v 19:00, ale my s Carrie vyrazily už v 18:00, tudíž jsme tam byly okolo 18:15. Hned ze začátku jsme potkaly např. Gabču a Kubu, Vadima, Denise Kubíka, Fallenku, Anittku Ball a spoustu dalších, se kterými jsme tam poté trávili zbytek čekání do samotného začátku. Jsem moc ráda, že jsem měla tu příležitost tyto lidi poznat takhle naživo a musím vám říct, že jsou všichni opravdu fajn a já jim děkuji za krásný večer.




Ještě předtím, než to celé začalo jsme měli s Carrie takový menší problém. Někdo nám zasedl místa a my jediné co měly byly VIP náramky. Tak jsme musely shánět volná místa.
V 19:00 začalo předávání.
Rozdělilo se to na 4 kategorie, poté byla přestávka a následovaly další 4.
Večer zahájil Ondřej Brzobohatý s písničkou ...
První byla kategorie LIFE, kterou vyhrála stejná slečna jako loni, což musím podotknout, mi přijde trochu nespravedlivé, jelikož by měli mít šanci i ostatní, ale to už je jen můj názor.
Další přišla na řadu kategorie OBJEV ROKU, kterou vyhrála My Cooking Diary, což podle mě nikdo nečekal.
Vítězkou v BEAUTY byla PetraLovelyHair, které jsem to moc přála.
A nejoblíbenější VIDEOBLOGER je pro rok 2015 Hoggy!
Zpříjemněním večera bylo vystoupení Johnyho Machetty a předání jedné ceny od finalistů superstar. 

O přestávce jsme se šly upravit a vyfotit s finalistama.
Dám vám sem pár fotek





Popovídat si s ostatními. Měla jsem tu možnost poznat Jane de'Cooper, Klárku Bernáškovou a Jull o' Brien. Holky jsou moc milé.

Celou tu přestávku jsme vlastně strávily focením se. Jak u plátna tak s ostatními.



Poté jsme se odebraly zpět do sálu a večer pokračoval.
Nepamatuji si, jak šly zbylé kategorie za sebou a upřímně všechny vítěze neznám. Pouze A Cup Of Style, které vyhrály kategorii FASHION a Shopaholic Nicol - VIDEOBLOGERKU.
Po předávání jsme se přesunuly na after party, která byla v kavárně a klubu (???moc nevím, jak tomu mám říkat???) přímo v Karlíně. 
Typická Šulcová okamžitě běžela k jídlu a pití a moc dobře se najedla. Bohužel odtud moc fotek nemám. Bylo tam šíleně moc lidí a všichni se na sebe neskutečně tlačili. 
Dole v klubu hrála hudba, ale bohužel nikdo netančil. Ke konci jsme to tam chtěly s Ájou a Makynou trochu rozjet :D ale styděly jsme se.




Celá akce neměla oficiální konec, ale postupem času tam bylo míň a míň lidí.
My s Carrie odjely cca o půl jedné.


(dárečky, které jsme dostali)


Taková třešnička na dortu. 
Celé jsem to, jak už jsem psala, natáčela na foťák, který jsem tam nechala, ale uvědomila jsem si to až doma. Myslela jsem, že mám po foťáku, ale ukázalo se, že ho omylem přibrala mamka od Maky, takže vše dobře dopadlo!

Jaké z toho mám pocity?
Smíšené.
Celý večer byl opravdu krásný. Po dlouhé době jsem byla opět na nějaké takové společenské události a moc jsem si to užila. 
Jestli koukáte na třeba Slavíka nebo podobné udílení cen, tak Czech Blog Awards bylo něco na ten způsob. Nemyslela jsem si, že by to mohla být až tak velká akce, přišlo mi to trošičku přeceňované. Vůbec bych se nedivila, kdyby se příští rok vysílal jako přímý přenos v TV.
Na sobě jsem měla outfit, ve kterém jsem byla i na své imatrikulaci a tak zavládla trocha nostalgie.
Bohužel mi i takto pěkný večer dokázalo zkazit pár chvil a troufám si říct, že i lidí, kteří mě, nedalo by se říct naštvali, ale zklamali.

Každopádně jsem velmi ráda, že jsem mohla být součástí a dostat se do komunity lidí, které sleduji jen přes počítačové a televizní obrazovky.

Doufám, že příští rok se to bude opakovat a já už se moc těším na Czech Blog Awards 2016!

Mějte se moc krásně a zůstaňte pozitivní, jelikož za týden je prosinec a přichází ten nejhezčí čas v roce.

Mám vás ráda.






SNAPCHAT : anasulcova



FEEL FREE TO CONTACT ME : anniesulc1999@gmail.com


You Might Also Like

18 milých komentářů

  1. Tak to musel být úžasný zážitek! Jsem ráda, že sis to tak užila a už teď se těším na video. :) No tak hlavně, že se ten foťák nakonec našel :D S výherci jsem celkem spokojená. Podle mě je ale kolem té akce až moc velký povyk.. no nevím. Ty šaty ti moc slušely! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Moc hezký článek, ale docela by mě zajímal tvůj nazor k tomu jak se spoustu lidí rozčilovalo, že videobloggerku nevyhrála Teri Blitzen ale Nicol. Co si o tom myslíš? Jak prostě všude psali ze Teri je stejně nejlepší a hrozně Nicol ponižovali...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji!
      Já myslím, že Nicol si to moc zasloužila. Výhru jí přeju, Teri je skvělá, ale pro mě je vítězka Nicol :)

      Vymazat
  3. :( :( :( to pláču , že mě si nezmínila
    haha joky, pěknej článek, mě osobně akce trochu zkalamala noo

    OdpovědětVymazat
  4. prijde mi trochu lito, ze chces na jednu stranu vyjadrit svuj nazor, ale na druhou nereknes nic konkretniho. vim ze nechces treba nikoho odsoudit nebo urazit, ale tak v tom pripade je zbytecny psat, ze te to vubec zklamalo...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ti lidé to čtou..
      Můj názor je, že to vyhráli ti, co měli a já jsem spokojená :)

      Vymazat
    2. Já osobně si myslím, že si teď trošku protiřečíš, v článku v podstatě píšeš, že si myslíš, že měli vyhrát jiní blogeři!

      Vymazat
    3. Už jsem to opravila, napsala jsem to jinak, ale myslela jsem, že to dává smysl, ale i mamka mi říkala, že ne, takže snad už je to v pohodě:)

      Vymazat
  5. Aničko ty jsi tak strašně krásná ♥ Ten Cosmo Objev mě hodně překvapil abych byla upřímná moc jsem to přála Kajce (Ccumrik).
    Skvělý článek :)

    OdpovědětVymazat
  6. Krásný článek! Trochu mě zamrzelo, že Kajka nevyhrála Objev, ale co už! :) Doufám, že jsi si akci užila!

    OdpovědětVymazat
  7. Užasný článok a strašne krásne si vyzerala, postavu máš úplne úžasnú a šaty užasne vyzerali. :) som rada za teba, že si tam mohla ísť!!😁
    http://dreamermermaidgirl.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  8. Pěkný článek! :) Sdílím s tebou stejný názor a myslím, že vyhráli ti praví. Jen mě trochu mrzelo, jak se k tomu ostatní postavili :)

    http://justolaf.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  9. Trochu mě zařází pár věcí: první - nespravedlivé, že vyhrála dvakrát po sobě? petralovely hair vyhrála po třetí a A cup of style po 2? .. to není nespravedlivé? Lidé hlasují pro ty blogerky, které mají rády, tak nevím proč je nespravedlivé, že někdo vyhraje po druhý..vsadím se, že kdyby vyhrála po druhé Teri tak to spravedlivé rozhodně je..a druhá věc..objev roku..my cooking dairy..to nikdo nečekal, no protože narozdíl od CCumrik to nesdílela všude kde se dalo a nespamovala tim všechny sociální sítě, upřímně bych dala hlas Káje, ale tim jak to všude spamovala jsem dala radši hlas právě my cooking dairy, protože se mi tim spamováním Kája úplně v Blogerce znechutila :) můj názor

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já vím, jen říkám, že by měli mít šanci i jiní. Kdyby vyhrála Teri, tak rozhodně jsem toho názoru, že by to také nebylo nejvíc fér a v pořádku by to nebylo. Nebo asi ano, ale já jsem pro to, aby dostali šanci i jiní a ti, co už třeba vyhráli, tak by mohli mít určitý hlas v porotě, nebo tak něco..
      S Kajkou máš pravdu :) Já v té kategorii raději vůbec nehlasovala

      Vymazat
  10. Mě nijak Blogerka roku nebere, ale přesto jsem letos hlasovala. Upřímně jsem to nejvíc přála Mie z Kissbooku, Peti a Kovymu. Nechci úplně říct, že bych My Cooking Diary neměla ráda nebo tak, ale upřímně si myslím, že si to první místo zasloužil někdo jiný. Víc k tomu říct nemám, protože víc jak 80% z blogerů a blogerek, kteří byli nominováni, neznám.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Váš nádherný komentář

Like Me On Facebook